ولا عمرى!!



ولا عمرى لمست ايديك

حِلِم الهوى.. استغفرت ...

ولا ف حضن عنيك ..

خدنى الدفا و سرحت

طب استعجلت ليه

دلوقتى و جرحت؟؟

هناك 4 تعليقات:

ســـــــهــــــــــر يقول...

و لا عمرى كنت الضى
و لا حلم بكره الجاى
و لا كلمتين جايبين من شمس بكره الحى

و لا كنت ساكن موت و لا بتوهب لسكوت
لكن فيه شىء مفروض يدينى شكل و زى

مش جاى يا بكره ؟ بلاش .... من امتى كنت الجاى

غير معرف يقول...

طال المرار الحلق ..
والخلق .. مش حاسه
كان ليه تمنيني
بالنظره والهمسه
كان ليه تخليني
أفتحلك احْضاني
ترميلي فيهم جرح
مرمتش ليه .. لمسه !!!


ــــــــــــ

تحياتي أ/ سمر و كل الشكر على وقت رائع قضيته هنا .. وعفواً على (معافرة) القلم وسط هذه الروعة


هاني رمضان

ــــــــــ

ســمـــر احمد يقول...

و أدى سكة الاحلام
مفروشة بالماضى ..
و انا حزنى قلبه ما نام
وحده وماهوش راضى

يا بكرة و الله سلام ..
مشغول .. ومش فاضى!!!

سهووور ... صحيح قلبك للغنا مندور ..
و يارب يكون بكرة ليك اجمل

ســمـــر احمد يقول...

ولا كان بايدى اخاف
اسرح انا فى عينك
ولا كان بخاطرى اتوه
خطوة بينى وبينك
و لا كان يهون الهوى
تضيع .. و اقول فينك!!



اخى الغالى هانى

معافرة قلمك نجوم نثرتها بمدونتى
منورنى يا شاعر اوى ...