شايك برد!!!




شايك برد !!!

و انا استنيت ..

و فاتت ساعة و التانية

و الشوق سهران

و مش راضية

اسبق ع الحلم الاول

متونس بيا صحيح .. ؟

عارف

ان انا بحسك

رعشة دمعتك ... حسك ..

و عارفه انك هتتأخر

و انا هستنى .. مش هقدر

وتيجى و العتاب هايدوب

ولا تحاول ولا تفكر!!

هناك 4 تعليقات:

هاني النجار يقول...

" وعارفه انك هتتأخر
و انا هستنى .. مش هقدر
وتيجى و العتاب هايدوب
ولا تحاول ولا تفكر "


على فكرة .. مدونك واحدة من المدونات اللي متابعهم من فترة
لكن الجزء اللي اقتبسته ده .. أكتر من رائع .. فحبيت اقول إن قلمك دهب

تحياتي

ســمـــر احمد يقول...

بتسعدنى جدا بمتابعتك لمدونتى و تعلقيك الجميل ايها المهاجر ..

شكر و مودة..

ســـــــهــــــــــر يقول...

صحيح بارد ؟ .. هيتأخر ؟
هستنى
بييجى بطلة الجنه ..
و فرح برااااااااااح
و انا المرتاااااااااح
و انا المحتاااااج لاحزانه .. افتتها
يفتتنى غياب عنى ...
يلملمنى ساعة ما يجينى .. و اقوله ..
هتشرب شاى؟؟

ســمـــر احمد يقول...

وما تشغلش بالك
لو طل من صوتى الوجع
مهو عادة يمكن و اعتياد
ترياق للحلم اللى اتسمم
بصدود وعناد
كافى كده السكر؟؟
كلامك ليه بيتمرر..
لو هشرح دمعى و انينى
هاتجينى ولا تتأخر؟؟