تاج و جالى ... اعمل ايه؟




لو مكنتش مصري بس عربي كانت هتبقى ايه نظرتك للمصرين واللى بيحصل فى مصر دلوقتى؟

لوما كنتش مصرية كنت اكيد هسال نفسى ايه مخلى المصريين راضيين باللى بيجرالهم ده
لكن اكيد كنت هحبهم لانها شعب طيب حقيقى و مسالم..


لو كنت اوربي او غير مسلم هتبقى ايه نظرتك للعرب والمسلمين؟
كنت هحاول اعرف و افهم عقيدتهم و تفكيرهم كنت هحاول اقرب من عقلياتهم لكن اكيد كنت هندهش من اختلافاتهم و صراعاتهم الداخلية

لو قالوا لك انك بقيت رئيس جمهورية هتعمل ايه؟
هخاف اوى من ربنا

لو سمح لك برؤية الرسول صلى وانك هتقولى كلمه واحده؟
هقوله سامحنا

لو كنا فى عصرازدهار الاندلس كنت تتخيل نفسك ازاى؟
يمكن كنت ابقى شاعرة كبيرة

لو خطبت واحده او اتخطبتى لواحد واثناء الخطبة اكتشفت او اكتشفتى ان الطرف الاخر غير قادر على الانجاب هيكون ايه تصرفك؟
الاجابة سؤال هو الجواز علشان المودة و الرحمة و السكن ولا علشان الاولاد ؟
و الاجابة عندى ان الاولاد نعمة من ربنا ممكن ما يديهاش لعباده يبقى ماهياش اساس للموضوع



لو طلعت على القمر هتكتب ايه؟
الحمدلله

لو مررت التاج لحد وماجاوبش هتعمل ايه؟
هحرمه من الميرات ههههههههه ولا حاجة طبعا

تمرر التاج لمين؟

اممممممم

لكل الناس الحلوة اللى عدت من هنا
وخصوصا ..
سهر ..
وولاء

هناك 3 تعليقات:

غير معرف يقول...

سمورة لو التاج جالى اكيد مش هسيبه
مع ان فى نظرى ان السيدات متوجات بدون تاج

المفروض اجاوب ولا اعدى وخلاص

سنه هجريه سعيده عليك يا غاليه

بسنت

ســمـــر احمد يقول...

اعتبرى التاج هدية ليك يا اميرة الرقة
طبعا تجاوبى ليه ما تجاوبيش
كل سنة و انت جميلة ورقيقة و سعيدة و موفقة

Tamer silit يقول...

ايه العقل ده بس يا ناس

معلومة بس صغيرة

الجواز لا علشان السكن ولا علشان العيال

الجواز حاليا بقى علشان السفر بس

اسالينى انا انا عارف