كله ع الهامش

كله ع الهامش
باحساسى الغريب جدا انا شايف .. عكار القلب فى الضحكة وضلة خوفى ع السكة ومش   ساكتة  غربان القول ووسواسى .. انا ناسى .. وحدة روحى بين ناسى .. ضلال الشوف والادراك و مين ادراك.. وانت صحبتك  احزان يكون هو مهوش انسان .. مجرد حلم ع الماشى  وبيك ونسان .؟؟؟
كلام  محذوف ...
وشوق ملهوف لفجر ف يوم ما بيهلش .. يقسم دعوتك قلبين ..  مابين البين .. اعمى اوى صبرك  ما بيطلش .. ومين مانع  ومين بايع و مين سطرك ومين نقطة انتهاء شكك   ومين شكل حروف صوتك  ....مابتردش ؟؟؟
سهران القمر يسأل و لو تنده له يوم يتقل يخبى طروفه تحت البرد .. يشد لحاف يادوب ع القد   يصلى فرضك المنسى   على مفرق طريقك سد  ..
دارى الخيبة تحت رموش ما تدمعشى وما تسمعشى .. ولو ندهوا عليك    ياما ... اوعى ف يوم .. ما ترجعشى
خانك ضيها النجمة ف ساحة قلبك الفاضى و مش راضى  تقر بذنبها المعروف  منى روحك يطلع زمنك  القاسى .. اول متهم بالشوف   وانت المصطلى بالخوف  و بالحيرة  حامل شعلة امبارح ف ليل جارح ..  ما تتصالح!!  وافرد بكرة قدامك غيطان  الجى مادامك حى  ولا خلاص؟  نهش شكك ف روح الروح .. وغطا انينك المدبوح على صوتك .. معاد موتك  مهوش اعلان و لا تأكيد  لشئ ف الايد /ومش زاهد ..
وحد ربك المعبود و امشى ف خطك المرصود  مهوش باين صحيح الحد ما بين الظلم و المظلوم ما بين الفرحة و المحروم ما بين البكرة و وامبارح  ما بين كلمة تشق الغيم ما بين يأسك ف ساعة ضيم ما بين دوامة الراحلين ومين جايين ومين على ناصية وجع واقف  .